آشنایی با ناین بات مینی

اسکوتر شیائومی

ناین بات نسل جدیدی از سگوی های نسل قدیمی تر خود هستند با این تفاوت که تنها اندکی از ابعاد آن کاسته شده تا به کارایی آنها افزوده شده و بتوانند در محیط های کوچکتر قابل تردد باشد و این کوچک تر شدن از قیمت این اسکوتر نیز کاسته و آن را قابل دسترس تر قرار داده.

ناین بات این قابلیت را داراست تا در سطح شهر و محیط های کوچک تر تردد کند.

ویژگی دیگری که ناین بات داراست طراحی زیبا تر و کوچک تر این اسکوتر نسبت به نمونه های قبلی خود است که تنها در محیط های حفاظتی و اماکن بزرگ مثل فرودگاه ها و فروشگاه های بزرگ کاربرد داشت است.

ناین بات از لحاظ قدرت و توانایی حمل چیزی از نمونه های غول پیکر قبلی کم ندارد و قادر است با سرعت 18 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و از شیب های 15 درجه به راحتی بالا و پایین بیاید.

 

البته این مدل از ناین بات به غیر از دسته دار بودن ویژگی های دیگری نیز دارد به عنوان مثال این دستگاه باتری با دوام تری نسبت به اسکوتر های برقی دارد و یا شما قادر خواهید بود از طریق بلوتوث گوشی خود به این اسکوتر متصل شده و اسکوتر خود را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید.مثلا شما میتوانید حداعقل و حداکثر سرعت اسکوتر را کنترل کنید،اسکوتر خود را قفل کنید و یا اسکوتر برقی خود را بدون سرنشین مثل یک روبات کنترل کنید.

دسته این اسکوتر قابلیت کوتاه و بلند شدن دارد به این صورت که در حالت کوتاه بین زانو شما قرار میگیرد و در حالت بلند میتوانید با دست خود آن را بگیرید و اسکوتر را هدایت کنید.

نمایشگر اعلانات اسکوتر به شما کمک میکند تا میزان شارژ اسکوتر،حالت قفل،حالت بلوتوث و میزان سرعت را مشاهده کنید البته این اعلانات را از طریق اتصال تلفن به اسکوتر از طریق بلوتوث نیز می توانید در نمایشگر تلفن همراه خود ببینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 3 = 11